Koelvloeistof lekkage
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Gutsen? Enig idee waar? Reservoir kapot, slang gescheurd, of anders? Hoe kan je naar Waalwijk rijden als de motor niet goed gekoeld wordt?
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Ik heb ervaring dat aanraken soms voldoende is bij oude Plastic.
Bij werk in de buurt even aangeraakt en lek.
Gelijk nieuwe besteld en die is ook flink grotere.
Enige nadeel is dat er daar erg vol is geworden en lastiger werken.
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
- stefan74
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
In Groningen zeggen ze: 'wat mie nait jeukt dat kraab ik nait' (als het niet jeukt moet je ook niet gaan krabben)eekhoorntje schreef: ↑25 feb 2020, 09:31Ik heb ervaring dat aanraken soms voldoende is bij oude Plastic.
De amerikanen hebben een gezegde 'never touch a running system' wat zo ongeveer hetzelfde betekend.
- chipsoer
- Audi A2 clublid
Vorig jaar ook laten vervangen, het kunststof wordt in de loop der jaren "kort" waardoor lekkage kan ontstaan, ik denk dat veel oudere A2,s binnenkort aan de beurt zijn. Kl..te klus om te vervangen daarom, uitbesteed.
- stefan74
Heb tegenwoordig een fles in de auto liggen, dat zegt al genoeg.
Vooral als het heeft gevroren lust ie wel een slok.
- Bart-S
Was zeker een klote klus. Eerst geprobeerd zonder 't spruitstuk eraf te halen... Geen goed idee want toen lekte hij nog. Met spruitstuk eraf ging stukken makkelijker.stefan74 schreef: ↑03 mar 2020, 20:50Heb tegenwoordig een fles in de auto liggen, dat zegt al genoeg.
Vooral als het heeft gevroren lust ie wel een slok.
Die fles had ik er ook in liggen haha voor 't geval als 't lampje weer eens ging branden. Nu ligt hij er nog in maar sindsdien niet meer aangeraakt.