Wat hebben we gisteren of vandaag gedaan?
- bart.de-waard
- Audi A2 clublid
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
De schakelaars voor de elektrische ramen vervangen. De knop voor de kinderbeveiliging was lam, en de knoppen verweert.
De schakelaar voor een Audi A4 blijkt goed te passen.
Voor 10,80 opgelost via Ebay.
De schakelaar voor een Audi A4 blijkt goed te passen.
Voor 10,80 opgelost via Ebay.
- ArcSissy
Voor mijn Alu-bombe heb ik zojuist een leuk mini-projectje afgerond ... extra ambient verlichting in de b-stijl.
Uit China heb ik een tweetal Airbag-schildjes met ingebouwde verlichting laten overkomen en deze heb ik de b-stijl gemonteerd, ter vervanging van de huidige gordijn-airbag aanduiding.
Hiervoor moet de binnen bekleding op de b-stijl worden uitgenomen en aangepast. Vervolgens zijn in beide ‘kick-paneeltjes’ de nieuwe, verlichte Airbag-schildjes gemonteerd.
Ik had tijdens een eerder project de elektrische aansluitpunten al toegankelijk gemaakt, dus restte mij alleen de aanpassing van de meegeleverde wiring-loom en het solderen van een stekkertje/stopcontactje in het boord-net.
De verlichting In de b-stijlen wordt ingeschakeld als mijn lampen aangaan en laat zich, gelijk met de andere interieur verlichting, dimmen met de dashboard intensiteit regelaar bij de lichtknop.
De dakhemel wordt nu heel zacht aangelicht met de bekende rode Audi gloed. Ook deze mod van de hand van ArcSissy ziet er weer dik uit, al zeg ik het zelf ...
Uit China heb ik een tweetal Airbag-schildjes met ingebouwde verlichting laten overkomen en deze heb ik de b-stijl gemonteerd, ter vervanging van de huidige gordijn-airbag aanduiding.
Hiervoor moet de binnen bekleding op de b-stijl worden uitgenomen en aangepast. Vervolgens zijn in beide ‘kick-paneeltjes’ de nieuwe, verlichte Airbag-schildjes gemonteerd.
Ik had tijdens een eerder project de elektrische aansluitpunten al toegankelijk gemaakt, dus restte mij alleen de aanpassing van de meegeleverde wiring-loom en het solderen van een stekkertje/stopcontactje in het boord-net.
De verlichting In de b-stijlen wordt ingeschakeld als mijn lampen aangaan en laat zich, gelijk met de andere interieur verlichting, dimmen met de dashboard intensiteit regelaar bij de lichtknop.
De dakhemel wordt nu heel zacht aangelicht met de bekende rode Audi gloed. Ook deze mod van de hand van ArcSissy ziet er weer dik uit, al zeg ik het zelf ...
Einzigartigen Schwarz Ausgabe
- kobus1978
- Audi A2 cluborganisatie
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Ziet er weer dik uit @ArcSissy 

De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
- ArcSissy
Da’s een tamelijk raar verhaal ...
Ten tijde van de aanschaf kostten de leds € 26,50 en dat vond ik al aardig aan de prijs. Er zou een wire-loom bij zitten, dus toch maar gedaan.
Als je nu hetzelfde product op zoekt is het een ander verhaal ... € 78,99:
Onderstaand de artikel url, en maar hopen dat de prijs weer wat normaler wordt:
https://a.aliexpress.com/_BUONTF
Doe er je ‘voordeel’ mee!
Einzigartigen Schwarz Ausgabe
- kobus1978
- Audi A2 cluborganisatie
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Laatst gewijzigd door kobus1978 op 08 mar 2020, 00:51, 1 keer totaal gewijzigd.
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.