Welkom bij de club Ron!
Je hebt een PB.
groet,
Harm.
Ron's voorsteltopic
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Welkom hier! Hier wat tips om je verder op weg te helpen, we zien de echte plaatjes graag tegemoetronsdiecast schreef: ↑25 apr 2020, 15:47Foto's toevoegen heb ik nog niet uitgevonden helaas O:)
https://1drv.ms/u/s!AjxplaOvPTzGkadFyZ1 ... A?e=bkhd4G

Wel wat werk aan de winkel, maar is dit wat?ronsdiecast schreef: ↑23 apr 2020, 16:24Op dit moment zitten er "6-arm" velgen onder maar voor de zomer zoek ik eigenlijk een nette set "S-line, 9 spaaks".
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- ronsdiecast
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Dus geen foto was beter geweest..Veertienmeizeventien schreef: ↑25 apr 2020, 21:07Ja, zeg... hallo! Is het niet een foto van jou A2, maar een die er op lijkt?ronsdiecast schreef: ↑25 apr 2020, 14:27Foto is van het interweb maar deze lijkt wel het meeste op wat er hier staat.
Is wel degelijk zilvergrijs.
Lijkt mijn vrouw, wel! wat voor auto is het? "een grijze".
Bedankt voor de uitleg hoe ik dan wel een foto kan toevoegen.
Ik heb mijn best gedaan er een beeld bij te geven, lezen is ook een vak. Want het stond erbij.
Dat je vrouw met die arrogantie om kan gaan zeg. Respect is moeilijk he? We zijn niet allemaal zo goed met computers.
Met vriendelijke groeten, Ron.
- ronsdiecast
Dankjewel! De tips heb ik aandachtig gelezen! Ik ga er van uit dat het gaat lukkenHansJan schreef: ↑26 apr 2020, 22:02Welkom hier! Hier wat tips om je verder op weg te helpen, we zien de echte plaatjes graag tegemoetronsdiecast schreef: ↑25 apr 2020, 15:47Foto's toevoegen heb ik nog niet uitgevonden helaas O:)
https://1drv.ms/u/s!AjxplaOvPTzGkadFyZ1 ... A?e=bkhd4G
Wel wat werk aan de winkel, maar is dit wat?ronsdiecast schreef: ↑23 apr 2020, 16:24Op dit moment zitten er "6-arm" velgen onder maar voor de zomer zoek ik eigenlijk een nette set "S-line, 9 spaaks".

De velgen moeten afgedraaid worden en dat word weer een hele klus met deze velgen.
Ik kijk regelmatig dus hoop een nette set te vinden.
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Draaien, veel werk en ik slijp ze gewoon.....
Heb 17" 9 spaaks staan die mooi gemaakt zijn, maar alleen krassen op de rand weg halen is ook te doen.... alleen de 1½ aanhouden, voor Mark Rutte en de spetters van de velgen....
Heb 17" 9 spaaks staan die mooi gemaakt zijn, maar alleen krassen op de rand weg halen is ook te doen.... alleen de 1½ aanhouden, voor Mark Rutte en de spetters van de velgen....
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
- ronsdiecast
Had een gelukje op Ebay. een nette set set gescoord met banden voor de zomer. Nog 5mm dus zal wel genoeg zijn.
Kan ik alvast winterbanden bestellen voor op de 6-arm.
Kan ik alvast winterbanden bestellen voor op de 6-arm.
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Ehm, je moet als nieuwkomer de humor van @Veertienmeizeventien nog leren kennen schat ik zo inronsdiecast schreef: ↑30 apr 2020, 13:08Dat je vrouw met die arrogantie om kan gaan zeg. Respect is moeilijk he? We zijn niet allemaal zo goed met computers.

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- ronsdiecast
Ja ik denk het en we hebben in pb al wat woorden gewisseld.HansJan schreef: ↑01 mei 2020, 17:32Ehm, je moet als nieuwkomer de humor van @Veertienmeizeventien nog leren kennen schat ik zo inronsdiecast schreef: ↑30 apr 2020, 13:08Dat je vrouw met die arrogantie om kan gaan zeg. Respect is moeilijk he? We zijn niet allemaal zo goed met computers.![]()
Betekend niet dat ik kwetsende opmerkingen accepteer.
Ik hou zelf ook wel van een grapje, maar je moet blijven nadenken bij wie je welke reactie plaatst.

Dit zijn reacties waardoor mensen schromen hier op dit forum te reageren.
Vooral onzekere mensen maar die wel degelijk een meerwaarde kunnen hebben.