Die er elke dag weer met plezier aan denkt, omdat ik hem nog niet heb hij staat nu bij de garage voor een nieuwe koppeling. en daarna mag ik hem gaan vertroetelen
Ik hoop dat ik ik hier de informatie vind die ik nodig heb om mein geliebtes deutsches Mädchen wieder instand zu setzen.
Welkom op het forum. Wens je hier heel veel plezier en veel veilige km toe met je Alu kogel.
PS,
Toevallig opzoek naar een nieuwe bijrijdersstoel?
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
Welkom @aarmarman op dit mooie forum. Veel leesplezier en inspiratie toegewenst. En heel veel voorpret met het vooruitzicht van eine eigene Alu-frau.
Ps. dat worden leuke spraak- en persoonsverwarringen op meetings, naamgenoot. Hou het voor mij maar bij ArcSissy, dat kunnen we ons heel wat sores besparen
Met die afgebroken vingers drukgroep, hadden ze soms foute besteld?
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...