How to .... voorbumper spoiler - Cupra-Sissy Mod
-
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Dat ziet er mooi uit man. Leuk om je auto es een keer in t echt te bewonderen tijdens een meeting.
Ik heb nog wel een idee voor een mod, maar die is niet makkelijk uitvoerbaar.... ik vind de koplampen van een A2 heel matig: de aflopende lijn aan de bovenzijde richting de zijkant maakt dat ie een beetje sloom kijkt. Ik zou daar wel een paar A3 of A4 koplampen in willen zien die meer recht de hoek om gaan. Ws niet of iig niet zomaar te doen, maar ik denk dat t wel goed zou staan.
Ik heb nog wel een idee voor een mod, maar die is niet makkelijk uitvoerbaar.... ik vind de koplampen van een A2 heel matig: de aflopende lijn aan de bovenzijde richting de zijkant maakt dat ie een beetje sloom kijkt. Ik zou daar wel een paar A3 of A4 koplampen in willen zien die meer recht de hoek om gaan. Ws niet of iig niet zomaar te doen, maar ik denk dat t wel goed zou staan.
- ArcSissy
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Ik hoop dat het er snel van kan komen
Ik heb een aanpassing gedaan aan mijn koplampen, heb die al gelezen?
viewtopic.php?f=17&t=9035
Gaat ze er goed van uitzien!
Einzigartigen Schwarz Ausgabe
-
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Ja die had ik gezien. Binnenkant is heel mooi geworden!
Maar wat ik niet mooi vind is de aflopende vorm vd buitenzijde. Wil je dat doen, dan zul je ook de spatborden moeten aanpassen, dus dat is niet echt te doen helaas.
Maar wat ik niet mooi vind is de aflopende vorm vd buitenzijde. Wil je dat doen, dan zul je ook de spatborden moeten aanpassen, dus dat is niet echt te doen helaas.