Meenemen! We hebben een video tovenaar in ons midden die jouw beelden vast laat versmelten in iets prachtig's.4$$ schreef: ↑15 jul 2020, 10:35Mijn hond is een allemansvriend en vind alles en iedereen leuk.
Gaat iemand jullie filmen en foto's maken van as zondag. Ik heb een camaradrone waarmee ik wat beelden zou kunnen schieten maar ik ben niet heel erg begaafd in echt goed filmen. Daarbij heb ik maar accu's voor pakweg 35 minuten filmen/vliegen.
Toertocht IJsselroute Hattem-Brummen 19 juli 2020
- kobus1978
- Audi A2 cluborganisatie
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
- Patrickdkl
Hallo,
Wij hebben net een week een Audi A2. Meteen lid geworden van dit Forum en de sticker besteld
natuurlijk. Ik zal onze A2 benzine 1.2 2001 nog wel voorstellen. Maar vraagje kan ik me nog inschrijven voor de toertocht?
Groeten Fam de Kleijn
Wij hebben net een week een Audi A2. Meteen lid geworden van dit Forum en de sticker besteld

Groeten Fam de Kleijn
- 4$$
Dat lijkt me geen probleem. Hoe meer zielen en A2's hoe meer vreugde! En die benzine zal de AUA 1.4 75pk zijn denk ik.Patrickdkl schreef: ↑15 jul 2020, 13:54Hallo,
Wij hebben net een week een Audi A2. Meteen lid geworden van dit Forum en de sticker besteldnatuurlijk. Ik zal onze A2 benzine 1.2 2001 nog wel voorstellen. Maar vraagje kan ik me nog inschrijven voor de toertocht?
Groeten Fam de Kleijn
@kobus1978 ik zal de drone opladen en meenemen.
Laatst gewijzigd door 4$$ op 15 jul 2020, 14:02, 2 keer totaal gewijzigd.
Audi A2 1.4 75PK(2001 AUA) | OSS black top | RNS-D navigation plus | Parc Distance Control | Cruise Control | BT | Mistlampen |
- Patrickdkl
2x reactie geplaatst....en ook inschrijving gevonden. Een goed klungelig begin hier.
Gr patrick
Gr patrick
- kobus1978
Hoi Patrick,Patrickdkl schreef: ↑15 jul 2020, 13:592x reactie geplaatst....en ook inschrijving gevonden. Een goed klungelig begin hier.
Gr patrick
Leuk dat je zo snel al kan genieten van zo'n leuke dag. Tot zondag.
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Zo, ben jij even over de streep getrokken door de master organizer. Goed werk @kobus1978!

En beelden vanuit de lucht zijn een mooie aanvulling op de beelden die @ArcSissy vanaf de 'ground' zal maken. Dat wordt weer schitterend beeldmateriaal!

Verder lopen de inschrijvingen gestaag op, dat wordt weer een mooie sliert auto's door het Overijsselse landschap!

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- 4$$
@ArcSissy kan jij dan zorgen dat je mijn micro SD kan uitlezen en opslaan op een device van jou. Bestanden verzenden is zo goed als onmogelijk vanwege de grote van de bestanden.
Ja dat had @kobus1978 heel slim aangepakt maar ik heb er zin in. Ook kennismaken met jullie allemaal een jullie A2tjes.
Ja dat had @kobus1978 heel slim aangepakt maar ik heb er zin in. Ook kennismaken met jullie allemaal een jullie A2tjes.
Audi A2 1.4 75PK(2001 AUA) | OSS black top | RNS-D navigation plus | Parc Distance Control | Cruise Control | BT | Mistlampen |
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
@4$$ maak kennis met WeTransfer

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- 4$$
Dat ken ik maar het gaat echt enorme bestanden. En dan heb je het over Gb ipv Mb.
Een laptopje of tablet met cardreader zou een stuk makkelijker gaan, dan hoeft geen van ons te uploaden en downloaden.
Een laptopje of tablet met cardreader zou een stuk makkelijker gaan, dan hoeft geen van ons te uploaden en downloaden.
- kobus1978
@A(2)nne ,
Jammer en helaas, maar we verwelkomen je de volgende keer weer.
Jammer en helaas, maar we verwelkomen je de volgende keer weer.