Concert radio houden, of niet?
- Alta Plana
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Dat is zeker interessant! Is dat straffeloos uitwisselbaar met de huidige Concert? Ik geloof dat ik de Concert 1 heb? A2 is van januari 2002.
- Bijlagen
-
- concert.jpg (433.31 KiB) 1852 keer bekeken
- Peter_Maathuis
- Moderator
Deze Chorus is van 49/01 en de aansluitingen zijn volgens mij allemaal hetzelfde (zie sticker)
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Als je de dure Poolse Chip eraf haalde is herstel met nieuwe software ook vaak mogelijk.
Dan houd je de enkele knop in midden, vind die met 2 knoppen mindere...
Als je die chip eraf hebt en alles terug gezet is dat max. 10 minuten werk...
Als de Airco eruit is kun je de CD kabel er ook wel weer in krijgen.
Wel is het een flink eind rijden.... Zaltbommel ~Hoorn is flinke rit maar ik heb dit eerder gedaan....
Gewoon nieuwe software, alleen is bij starten auto niet de vorige volume maar gemiddelde van afgelopen maand ingesteld...
Goedkoper en sneller.... en volgende week weer koeler? Stuur maar een Pb als je wilt.
Dan houd je de enkele knop in midden, vind die met 2 knoppen mindere...
Als je die chip eraf hebt en alles terug gezet is dat max. 10 minuten werk...
Als de Airco eruit is kun je de CD kabel er ook wel weer in krijgen.
Wel is het een flink eind rijden.... Zaltbommel ~Hoorn is flinke rit maar ik heb dit eerder gedaan....
Gewoon nieuwe software, alleen is bij starten auto niet de vorige volume maar gemiddelde van afgelopen maand ingesteld...
Goedkoper en sneller.... en volgende week weer koeler? Stuur maar een Pb als je wilt.
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
- Alta Plana
- Audi A2 clublid
Dank voor alle hulp. Ik zou in ieder geval eerst met de Chorus van Peter verder willen. Peter, ik heb je een PB gestuurd!