Dubbele bodemplaat
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Hoi Arjan, ik heb hem ongeveer een half jaar geleden zelf geplaatst, het is ongeveer een uurtje of 4 werk, ik heb de opvouwbare bodem in Duitsland op de sloop gekocht www.lrp.de (ladeboden) voor €35,00 en de rest van de benodigheden via de dealer gekocht +- €80,00 , je hoeft niets te boren alles wordt geschroefd en de moeren zitten al in de carosserie, je dient de achterste panelen bij de wielkasten te verwijderen en hier wat in te snijden, is wel precisiewerk. Ik zou hem niet meer willen missen. kijk eens op de duitse site met de zoek functie "doppelter ladeboden " daar staat een duidelijke beschrijving met foto,s en ook de partsnrs die je nodig hebt.
- chipsoer
- Audi A2 clublid
Sorry, het is www.Lrp-autorecycling.de ze hebben ze in diverse kleuren.
- chipsoer
- Audi A2 clublid
Heb voor de liefhebbers even de prts nrs gezocht
8Z0 858 859 B
8Z0 858 860 B
8Z0 858 861 A in mijn geval kleurcode 24S
8Z0 858 862 A " " " " "
N 903 659 07 12 stuks zijn de bouten
totaal €73,54
de kleurcode is afhankelijk van de kleur van het interieur, mocht je deze gaan bestellen, ga dan
met je kenteken naar de dealer die voor jou kan vaststellen welke code je nodig hebt
8Z0 858 859 B
8Z0 858 860 B
8Z0 858 861 A in mijn geval kleurcode 24S
8Z0 858 862 A " " " " "
N 903 659 07 12 stuks zijn de bouten
totaal €73,54
de kleurcode is afhankelijk van de kleur van het interieur, mocht je deze gaan bestellen, ga dan
met je kenteken naar de dealer die voor jou kan vaststellen welke code je nodig hebt
- Thck
- Motortype: (nog) geen Audi A2
Hallo Arjan,
Er staat op dit moment een dubbele bodemplaat op Marktplaats te koop voor € 50,-, zie link
http://link.marktplaats.nl/317300281
Zelf heb ik er nu ook een (officieel af fabriek) en in mijn vorige had ik hem er zelf ingebouwd, stelt inderdaad niet veel voor.
Het is wel heel handig, ik heb het (aangekochte) reservewiel(thuiskomer van de juiste maat via Marktplaats) eronder zitten met nog wat andere zaken.
Theo
Er staat op dit moment een dubbele bodemplaat op Marktplaats te koop voor € 50,-, zie link
http://link.marktplaats.nl/317300281
Zelf heb ik er nu ook een (officieel af fabriek) en in mijn vorige had ik hem er zelf ingebouwd, stelt inderdaad niet veel voor.
Het is wel heel handig, ik heb het (aangekochte) reservewiel(thuiskomer van de juiste maat via Marktplaats) eronder zitten met nog wat andere zaken.
Theo
ik heb nu ook mijn autootje, en vraag me af hoe die dubbele bodem er dan uitziet?
ik he nu de bodem met een luikje waar me electropomp en krik en zo liggen.
verder heb ik in de achterbak links en rechts twee randen waar nog een plaat op zou kunnen, ligt daar de andere bodem op? links en rechts zitten ook 2 staalkabeltjes.
ik ben erg benieuwd hoe het er dan eigenlijk uit ziet dus vroeg me af of er iemand een foto kan mailen of plaatsen.
alvast dank.
ik he nu de bodem met een luikje waar me electropomp en krik en zo liggen.
verder heb ik in de achterbak links en rechts twee randen waar nog een plaat op zou kunnen, ligt daar de andere bodem op? links en rechts zitten ook 2 staalkabeltjes.
ik ben erg benieuwd hoe het er dan eigenlijk uit ziet dus vroeg me af of er iemand een foto kan mailen of plaatsen.
alvast dank.
- Thck
- Motortype: (nog) geen Audi A2
Hallo,
Voor de voetplaatsen in de achterpasagiersruimte bestaan speciale inzet opbergbakken.
Kijk maar eens rechtsvoor onder de matten op de bijrijdersplaats, daar zit een luikje, deksel openen en je ziet een opbergruimte in de dubbele bodem.
Theo
Voor de voetplaatsen in de achterpasagiersruimte bestaan speciale inzet opbergbakken.
Kijk maar eens rechtsvoor onder de matten op de bijrijdersplaats, daar zit een luikje, deksel openen en je ziet een opbergruimte in de dubbele bodem.
Theo
- Pyro_loe
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Het klinkt inderdaad of de steunen voor de dubbele laadbodem bij jouw al aanwezig zijn.
Op deze link kun je kijken hoe die er uit ziet:
http://www.a2-freun.de/wiki/index.php/Ladeboden
Op deze link kun je kijken hoe die er uit ziet:
http://www.a2-freun.de/wiki/index.php/Ladeboden
- Pyro_loe
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
[quote="Thck"]Hallo,
Theo[/quote]
Theo,
Wat jij bedoelt zijn inderdaad wel opbergvakken maar dit is niet de zgn. "dubbele laadbodem".
Die zit toch echt achterin de bagageruimte.
Het opbergvak voor de bijrijdersstoel kan gebruikt worden voor de audio-versterker of voor de gereedschapset als achterin de subwoofer is ingebouwd. Deze bevindt zich inderdaad onder de vloermat.
groet,
Louis
Theo[/quote]
Theo,
Wat jij bedoelt zijn inderdaad wel opbergvakken maar dit is niet de zgn. "dubbele laadbodem".
Die zit toch echt achterin de bagageruimte.
Het opbergvak voor de bijrijdersstoel kan gebruikt worden voor de audio-versterker of voor de gereedschapset als achterin de subwoofer is ingebouwd. Deze bevindt zich inderdaad onder de vloermat.
groet,
Louis
- chipsoer
- Audi A2 clublid
Hoi Pionok, op die 2 randen met die 4 staaldraden, hoort nog een opvouwbare hardboard plaat te zitten, de vorige eigenaar zal hem wel verwijderd hebben, deze hoort er bij te zitten als jij die randen wel hebt. Zoals in dit topic beschreven heb ik hem zelf erin geplaatst en heb er ontzettend veel voordeel van.