Allemaal bedankt voor jullie komst! Ondanks de beperkte opkomst was het toch een geslaagde dag. De handen werden flink uit de mouwen gestoken en nieuwe ervaringen opgedaan.
Mooi om te zien hoe
@Caspeer het avontuur met de deurvanger aan ging. Na samen even kort brainen werd de aanpak duidelijk en succes geboekt. Binnenkort zien we hier hopelijk een schitterende HowTo volgens de wet van
@Caspeer tegemoet!
Ik had inderdaad de leasebak meegenomen omdat er heel wat vervoerd moest worden. Bovendien kon ik de warme ruimte goed benutten om een paar niet geheel legaal aangebrachte modificaties netjes ongedaan te maken

Daarna schoof er een set banden van
@Simon_Templar in de kofferbak bestemd voor
@ChrisEngel die bij mij in de buurt woont.
Dank voor het faciliteren
@Vriendje! Leuk om ook jou in levende lijve ontmoet te hebben en waardering voor de wijze waarop je jouw nieuwe liefde probeert weer in goede conditie te krijgen. Dat gaat vast lukken!
Het duurde even voordat onze
@Veertienmeizeventien aanschoof om de nodige banden op hardheid te testen, daarna voortvarend aan de slag met zijn turbo DRL upgrade
Onderstaande plaatjes werden door
@FrankDercks geschoten tussen al het knippen en plakken van zijn wielkastdemping door. Niet vergeten om de purrubbers onder de veren en aanslagrubbers van de schokdempers te (laten) vervangen!
Allemaal dank voor de komst en hopelijk tot gauw bij een volgende sleutelmeeting!
PS: je hebt helemaal gelijk
@Lar - de mondkapjesregel is niet adequaat gehandhaafd maar er is naar mijn idee voldoende rekening gehouden met de afstand, enkele uitschieters daargelaten.