Colorstorm zilvergrijs gezocht
- 4$$
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Ziet er oké uit op papier. Zijn FSI's altijd zwaarder dan de gewone benzine A2tjes?
Audi A2 1.4 75PK(2001 AUA) | OSS black top | RNS-D navigation plus | Parc Distance Control | Cruise Control | BT | Mistlampen |
- Peter_Maathuis
- Moderator
Ja, niet zilver maar wel een mooie, duidelijk van een liefhebber (en nogal aan de prijs), werkend OSS, Bose, FIS, stoelverwarming, dubbel-DIN (dus gemakkelijk RNS-E navigatie in te bouwen ;-)
Maar praktisch onbereikbaar, 600 km Duitsland in tijdens corona...
- kobus1978
- Audi A2 cluborganisatie
Dit is weliswaar geen CS en niet zo rijk uitgeruste maar deze WITTE A2 zie je ook niet zo vaak. Persoonlijk vind ik het interieur helemaal geweldig.
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Gaat deze zoektocht het draadje van @iKnijff overtreffen?
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Lar
- Audi A2 clublid
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Vind de witte afgezien van de 'Soul' schade zeker mooi. In de omschrijving zie ik 15'' velgen, die zijn door het natte weer een beetje gegroeid. Als ie goed is, is t een koopje.
- Paulus
- Audi A2 clublid
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Bijzonder, die witte FSI. Ik blijf mij verbazen over de vele uitvoeringen, interieurs en de combinaties daarvan.
Naar mijn idee zijn de prijzen aan het stijgen, vooral in Duitsland. Particulieren die zomaar 7000 euro vragen is geen uitzondering. Welliswaar voor nette auto's, maar de tellerstand lijkt minder invloed te hebben.
Naar mijn idee zijn de prijzen aan het stijgen, vooral in Duitsland. Particulieren die zomaar 7000 euro vragen is geen uitzondering. Welliswaar voor nette auto's, maar de tellerstand lijkt minder invloed te hebben.
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Op @Paulus titel aangepast, FSI is hiermee vervallen.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- kobus1978
- Audi A2 cluborganisatie
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Foute kleur streep, en spatbord randen vergeten...
Was hier al eerder..erg duur, wel leuke.
Was hier al eerder..erg duur, wel leuke.
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...