Afscheid van mijn trouwe A2
- BlauweA2
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Na bijna 4 jaar met veel plezier te hebben gereden in mijn A2 is het moment van afscheid toch gekomen.
Na zo’n 75.000 km, de nodige upgrades, reparaties, draadjes hier op het forum gaat er een andere daily driver komen. De A2 is bij het garagebedrijf ingeruild (zonder hierom gevraagd te hebben wilde de garagehouder mijn A2 graag overnemen voor een zeer redelijke prijs).
Met veel plezier heb ik (alhoewel de laatste tijd niet erg actief) hier op het forum gelezen en ook ook geschreven. Mijn dank aan iedereen voor jullie hulp bij vragen en alle leuke reacties. Ik hoop dat de A2 het straatbeeld nog lang mag (mee)bepalen. Het is en blijft een aparte verschijning!
P.S.
Binnenkort zal ik de garage opruimen, ik heb nog wat A2 spullen die ik hier op het forum voor de liefhebbers zal aanbieden. Het betreft o.a. een set A2 dakdragers, een floorbox en wat kleine spullen.
Na zo’n 75.000 km, de nodige upgrades, reparaties, draadjes hier op het forum gaat er een andere daily driver komen. De A2 is bij het garagebedrijf ingeruild (zonder hierom gevraagd te hebben wilde de garagehouder mijn A2 graag overnemen voor een zeer redelijke prijs).
Met veel plezier heb ik (alhoewel de laatste tijd niet erg actief) hier op het forum gelezen en ook ook geschreven. Mijn dank aan iedereen voor jullie hulp bij vragen en alle leuke reacties. Ik hoop dat de A2 het straatbeeld nog lang mag (mee)bepalen. Het is en blijft een aparte verschijning!
P.S.
Binnenkort zal ik de garage opruimen, ik heb nog wat A2 spullen die ik hier op het forum voor de liefhebbers zal aanbieden. Het betreft o.a. een set A2 dakdragers, een floorbox en wat kleine spullen.
For those with an eye for the finer detail, I salute you.
- edje13
- Audi A2 clublid
Jammer dat je “ons” gaat verlaten. Ook ik lees hier vaak mee en ben niet zo heel actief. Ik ben nog heel tevreden over de A2. Wij zijn nog maar met z’n 2en. Succes met de opvolger (welke
?).

- BlauweA2
Naast de A2 rij ik al vele jaren Porsches. Door Covid-19 werk ik al meer dan een jaar volledig thuis en maak dus ook veel minder kilometers. Dat was voor mij een reden (excuus...) om een 911 aan te schaffen. Deze wordt nu klaar gemaakt en zal binnenkort afgeleverd worden.
- BlauweA2
De Porsche wordt binnenkort afgeleverd vandaar even 2 foto's van de garagehouder:
- Bijlagen
-
- 02 996 Achterzijde.png (730.68 KiB) 2294 keer bekeken
-
- 01 996 Voorzijde.png (719.4 KiB) 2294 keer bekeken
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Erg mooi wagen die Porsche, veel plezier ermee. Ik kan me jou nog wel herinneren, vlgns mij ben je een keer bij me geweest om iets te lezen of voor een ruitewisserblad.....