gezamenlijke inkoop cum-cartec cc handel, knippermodule etc
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Goed, genoeg complimenten gehad. :\">
Nu tijd voor inbouwen. Succes allemaal! :-bd
Nu tijd voor inbouwen. Succes allemaal! :-bd
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Audi_gekkie
Comfortblinker is inbebouwd!
Het moeilijkst vond ik om dat frame rondom het aflegvak netjes te verwijderen. De rest is peanuts.
Het moeilijkst vond ik om dat frame rondom het aflegvak netjes te verwijderen. De rest is peanuts.
- HansJan
- Moderator
Het frame krijg je bijna niet zonder het breken van de nokjes aan de onderkant los. Betere optie is het plaatsen van de beide handen in het opbergvakje, gebalde vuisten maken en dan trekken. Zal bij de een wat meer moeite kosten dan bij de ander, maar het werkt wel.Comfortblinker is inbebouwd!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- HansJan
- Moderator
@Deli: jammer man! Voor de inbouw van de CC, zie link van @Gideon geheel bovenaan deze pagina.
- luukske
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Ja ja vanmorgen de stoute schoenen aangetrokken en de knipperlichtmodule geinstalleerd in de 3L.
Hoop gefriemel, handen overal opengehaald maar het werkt
.
De CC moet ik nog even kijken wat ik daarmee doe want ik begrijp dat je daar vanalles voor in moet stellen, en ik weet nog niet of ik die op de 3L of de FSI wil.
Had ik jou trouwens al bedankt Hansjan
Hoop gefriemel, handen overal opengehaald maar het werkt

De CC moet ik nog even kijken wat ik daarmee doe want ik begrijp dat je daar vanalles voor in moet stellen, en ik weet nog niet of ik die op de 3L of de FSI wil.
Had ik jou trouwens al bedankt Hansjan

- HansJan
- Moderator
Ja, het inbouwen van de knipperlicht module is meer weggelegd voor kinderhandjes ;-)
De CC module inbouwen voor de 3L vereist meer aanpassingen dan op de andere variantes. Daar behoort ook een aanpassing in het motormanagement bij. Forumlid @foppe kan je daar alles over vertellen!
En de lofuitingen zijn er op 4 feb al geweest, maar nogmaals graag gedaan! :\">
De CC module inbouwen voor de 3L vereist meer aanpassingen dan op de andere variantes. Daar behoort ook een aanpassing in het motormanagement bij. Forumlid @foppe kan je daar alles over vertellen!
En de lofuitingen zijn er op 4 feb al geweest, maar nogmaals graag gedaan! :\">