voorstellen nog geen a2
- Ger964
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Als een beetje A2 wordt aangeboden voor rond de 3000,- of meer wat denk je dan te kopen voor 750,- tot 1000,-?
Helemaal nul komma nada niks.
Andermans rommel met een bak werk dat wanneer je het zelf niet kunt repareren ook gewoon moet betalen. Onderdelen + arbeidsloon.
Snap ook niet dat je 7 pagina’s volgeschreven krijgt over een A2 en andere topics vervuilt met je onzin.
Voor niks gaat de zon op en voor al het andere moet je betalen.
Andermans rommel met een bak werk dat wanneer je het zelf niet kunt repareren ook gewoon moet betalen. Onderdelen + arbeidsloon.
Snap ook niet dat je 7 pagina’s volgeschreven krijgt over een A2 en andere topics vervuilt met je onzin.
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Mijn advies;
Koop een echte sloper voor minder dan €500,- en veel succes in vele maanden herstel en zoeken naar bepaald niet gratis onderdelen!
Het is veel werk maar als je zelf kunt sleutelen.
En kijk eens naar wat normale onderhoud delen kosten;
4x bougie + kabels of bobines.... Olie, lucht, brandstof en Airco filter.
Laten vullen van Airco die vaak lees is, en hopelijk niet stuk.
Nog tandriem set erbij en koppeling, setje rem schrijven + blokken....
Accu en een paar draagarmen....
Dan loop je lekker op leeg, en is nog lang niet alles gedaan!
Moet je wel als zelf kunnen of groot deel om onder de €1000,- te blijven.
En vergeet niet; Wij adviseren vaak naar A2 Dokter , Koop9 of Jos-Br te gaan... voor lastiger zaken!
De motor is gelijk aan Polo of Fabia maar de rest?
En ik kocht ooit een sloper met nieuwe tandriem van 3 weken oud.... bleek de spanrol niet goed te staan... en motor in puin gedraaid wegens DHZ werk van een Ex Kwit Fit monteur!
Veel succes en hopelijk woon je niet bij mijn in de buurt... al druk genoeg met andere zaken.
Mijn slopers zijn bewust ingekocht voor onderdelen of schade voertuigen te herstellen!
Nee, ik verkoop vrijwel niets, lage vriendenprijs en dan straks zelf de volle vraagprijs kwijt zijn?
Vooral slopers kom je vaak zoveel ellende tegen van geklooi van mensen
die denken dat ze monteur zijn....
Veel succes met zoeken en op Marktplaats komt voldoende bagger te koop
die ik zelfs niet eens gratis wilde hebben.
Met vastgeroeste wielen, dat sleept erg moeilijk en doei....
Koop een echte sloper voor minder dan €500,- en veel succes in vele maanden herstel en zoeken naar bepaald niet gratis onderdelen!
Het is veel werk maar als je zelf kunt sleutelen.
En kijk eens naar wat normale onderhoud delen kosten;
4x bougie + kabels of bobines.... Olie, lucht, brandstof en Airco filter.
Laten vullen van Airco die vaak lees is, en hopelijk niet stuk.
Nog tandriem set erbij en koppeling, setje rem schrijven + blokken....
Accu en een paar draagarmen....
Dan loop je lekker op leeg, en is nog lang niet alles gedaan!
Moet je wel als zelf kunnen of groot deel om onder de €1000,- te blijven.
En vergeet niet; Wij adviseren vaak naar A2 Dokter , Koop9 of Jos-Br te gaan... voor lastiger zaken!
De motor is gelijk aan Polo of Fabia maar de rest?
En ik kocht ooit een sloper met nieuwe tandriem van 3 weken oud.... bleek de spanrol niet goed te staan... en motor in puin gedraaid wegens DHZ werk van een Ex Kwit Fit monteur!
Veel succes en hopelijk woon je niet bij mijn in de buurt... al druk genoeg met andere zaken.
Mijn slopers zijn bewust ingekocht voor onderdelen of schade voertuigen te herstellen!
Nee, ik verkoop vrijwel niets, lage vriendenprijs en dan straks zelf de volle vraagprijs kwijt zijn?
Vooral slopers kom je vaak zoveel ellende tegen van geklooi van mensen
die denken dat ze monteur zijn....
Veel succes met zoeken en op Marktplaats komt voldoende bagger te koop
die ik zelfs niet eens gratis wilde hebben.
Met vastgeroeste wielen, dat sleept erg moeilijk en doei....
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
- HansJan
- Moderator
Inmiddels 8 pagina's verder, another one bytes the dust.
Kan @eekhoorntje zijn tomeloze knutselvoorbeelden achterwege laten? Tot nu toe is niemand daar serieus op in gegaan en levert ook hier enkel onrust / vervuiling van het topic op!
Kan @eekhoorntje zijn tomeloze knutselvoorbeelden achterwege laten? Tot nu toe is niemand daar serieus op in gegaan en levert ook hier enkel onrust / vervuiling van het topic op!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- NG064LL
- Motortype: Weet ik niet
ik zal hier verder niet op reageren ik laat me niet verlagen tot dat nivo het zou het forum en dit topic alleen maar laten uitmonden tot ruzie en verwijten.Ger964 schreef: ↑10 aug 2021, 17:46Als een beetje A2 wordt aangeboden voor rond de 3000,- of meer wat denk je dan te kopen voor 750,- tot 1000,-?
los van bovenstaande in het algemeen als reactie op andere zie ik dat er a2 worden aangeboden zoals deze
https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/aud ... ousPage=lr
ziet er beter uit dan welke ik nu heb gezien ( waren tussen de 2xx ton en 3 ton met slechter intereur ) en dan is de vraagrpijs ook nog eens lager.
of deze
https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/aud ... ousPage=lr
wat ik wil zeggen is dat ik zn goedkope auto koop en dus ook verwacht onderhoud eraan te hebben dan wil ik de prijs ook lager hebben want als je 1000 euro voor 1 van bovenstaande uitgeeft en hem daarvoor krijgt en er dan nog zoveel tegenaan moet gooien dan is het niet waard
dus moet hij of zo goedkoop mogelijk zijn of niet kopen
topic word zonder overleg en zonder reden ( als je het niet wilt lezen dan open je het topic toch niet )
gesloten
viewtopic.php?f=4&t=9679&start=140
blijkbaar mag je alleen schrijven wat de heren graag willen lezen
gesloten
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
Heb je de rolstoel kunnen passen?
- HansJan
- Moderator
Conclusie na 8 pagina's dialoog is: je zoekt een A2 die flink wat onderhoud nodig heeft en voor een bodemprijs wordt verkocht zodat je deze zelfstandig rijklaar en (dan wellicht ook) APK waardig kunt maken.
Wij kunnen je daar niet mee helpen, die zoektocht zal je zelf moeten doen. Ik ga er vanuit dat niemand hier verantwoordelijkheid wil dragen bij de aanschaf van een dergelijke klus-A2. Er is een lijst met aankooptips die je daarbij kunt toepassen. In de wereld van A2 geldt de vuistregel: het is vaak wat een gek ervoor geeft.
Je moet je afvragen of je al die tijd, energie en materialen beter niet kunt besparen en het geld beter investeert in een A2 die er wel goed bij staat en door jezelf (grotendeels) onderhouden kan worden. Tussen de regels door is dat de boodschap die bovenstaand ook gegeven wordt.
Wij kunnen je daar niet mee helpen, die zoektocht zal je zelf moeten doen. Ik ga er vanuit dat niemand hier verantwoordelijkheid wil dragen bij de aanschaf van een dergelijke klus-A2. Er is een lijst met aankooptips die je daarbij kunt toepassen. In de wereld van A2 geldt de vuistregel: het is vaak wat een gek ervoor geeft.
Je moet je afvragen of je al die tijd, energie en materialen beter niet kunt besparen en het geld beter investeert in een A2 die er wel goed bij staat en door jezelf (grotendeels) onderhouden kan worden. Tussen de regels door is dat de boodschap die bovenstaand ook gegeven wordt.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- NG064LL
- Motortype: Weet ik niet
nee had het al geschreven maar dat maakt niet uit dan moet je terug lezen.
de eerste keer was beetje impulsief en was ervanuit gegaan dat een testrit wel mogelijk zou zijn
de 2e keer bleek hij al bijna een jaar stil te staan en als laatst auto achter op het terrein met de banden leeg en de opmerking dat er al lang geen intresse meer in was
denk ook dat die weg zal gaan uteidelijk als onderdelen auto ( zal die auto tzt delen met eekoorntje wellicht heeft hij er wat aan )
en de 3e keer had ik een testrit geplant en afgesproken bleken door een miscom de platen niet aanwezig en personeel te druk door vakantie.
en gezien ik de laatste keer dacht het duidelijk afgesproken te hebben ook gene rolmaat meegenomen om alsnog te meten.
als de auto in aanschaf laag genoeg is om er wat aan te moeten doen is dat een optie of iets meer waarbij bekend is van onderhoud dat het 1 en andere is gedaan en door leeftijd het 1 en andere nog te verwachten is rond de 2000 euro.
alles daarboven moet wel goed in orde zijn 3000 + en dat is buiten het geplant budget.
topic word zonder overleg en zonder reden ( als je het niet wilt lezen dan open je het topic toch niet )
gesloten
gesloten
- Audi A2 Colorstorm
- Audi A2 clublid
Ik mag dan misschien een flinke prijs betaald hebben voor mijn a2 uit 2001 met meer dan 405.000 op de teller. Maar met compleet onderhouds history erbij.
Tot op heden een foutloze en nette a2 als 2e auto. Jaartal en kilometers maakt niet uit.
Geef liever iets meer uit voor een auto die vrij van storingen is en onderhouden.
Groet wim
Tot op heden een foutloze en nette a2 als 2e auto. Jaartal en kilometers maakt niet uit.
Geef liever iets meer uit voor een auto die vrij van storingen is en onderhouden.
Groet wim
Audi a2 colorstorm sprintblau perleffekt 2004
BMW i3S 42 kwh rood metallic 2019
Volkswagen t3 camper verkeersgeel 1981
1/2 Volkswagen golf 1986
BMW i3S 42 kwh rood metallic 2019
Volkswagen t3 camper verkeersgeel 1981
1/2 Volkswagen golf 1986