Ik zag je onderschrift bij je profiel. Ik keek even omdat ik nieuwsgierig was of je al een auto gekocht hebt. Je schrijft:
topic word zonder overleg en zonder reden ( als je het niet wilt lezen dan open je het topic toch niet )
gesloten
viewtopic.php?f=4&t=9679&start=140
blijkbaar mag je alleen schrijven wat de heren graag willen lezen
Hoewel ik geen moderator ben wil ik je wel uitleggen waarom het fijn is dat we hier actieve en strenge moderatie hebben. De website is in gedeelten opgedeeld. Dat maakt het mogelijk dat gebruikers informatie kunnen vinden. Het even voorstellen gedeelte is omdat we het fijn vinden te weten wie je bent. Bij jou waren inmiddels zo veel posts die hoorden in "stamtafel", "aankooptips", "Gezocht - A2" dat je topic vervuilde. De informatie in jouw topic gaat zo verloren voor anderen.
En informatie heb je gekregen! In de 15 pagina's en bijna 150 berichten kun je nalezen dat we een actieve groep liefhebbers zijn die je graag helpen en enorm goed geholpen hebben. De moderatie is er omdat, wanneer ik over 5 jaar iets wil weten over "roestige Alfa's van de bure", ik het kan vinden bij topic "Ondertussen bij de buren"

Het zou je dan ook sieren als je je onderschrift veranderd naar "zeer tevreden over hoe ik hier geholpen ben" of iets dergelijks. Wees geen zuurpruim.
Fijne dag en succes met je zoektocht