Ik denk dat deze ook nep is:
Hij staat op het forum van onze oosterburen. Of deze echt bestaat??
Nep colour-storm
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Is dat niet een ex-dokters auto? Het geel is meer groengeel naar mij (kleurenblind)idee ...

Die speciale kleur van de vorige post is al eens eerder voorbijgekomen: viewtopic.php?p=48679#p48679
- Paulus
- Audi A2 clublid
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Nu het toch over nep color storms gaat; het lijkt mij een leuk project om van een niet cs. een eigen creatie color storm te maken. In ieder geval met de zwarte accenten, en dan een nieuwe kleur bedenken.
Of ik dit ooit ga doen? Geen idee, een complete auto laten spuiten is zeer prijzig tegenwoordig.
Maar het idee staat mij wel aan.
Wat voor ideeën hebben jullie hierover? Die roze uitvoering zoals op de foto vond mijn dochter helemaal te gek.
Zelf denk ik aan een stoere uitvoering: matgroen ( iets donkerder dan legergroen, grove structuur) met de zwarte accenten. Wel i.c.m. een zwart interieur.
Of ik dit ooit ga doen? Geen idee, een complete auto laten spuiten is zeer prijzig tegenwoordig.
Maar het idee staat mij wel aan.
Wat voor ideeën hebben jullie hierover? Die roze uitvoering zoals op de foto vond mijn dochter helemaal te gek.
Zelf denk ik aan een stoere uitvoering: matgroen ( iets donkerder dan legergroen, grove structuur) met de zwarte accenten. Wel i.c.m. een zwart interieur.
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Je bedoelt zoiets? Je kunt dit ook (laten) wrappen, kun je altijd nog weer terug ...
Geleend van onze engelse buren ... foto komt uit dit topic: https://www.a2oc.net/community/index.ph ... ges.37767/

Geleend van onze engelse buren ... foto komt uit dit topic: https://www.a2oc.net/community/index.ph ... ges.37767/
- Paulus
- Audi A2 clublid
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
De kleur zit aardig in de richting. Maar dan wel uitvoeren als color storm, en iets meer mat.
Wrappen ben ik niet zo van, het heeft teveel een plastic look.
Over dat Engelse topic: die Britten hebben humor. Maar of ze ook smaak hebben?
Wrappen ben ik niet zo van, het heeft teveel een plastic look.
Over dat Engelse topic: die Britten hebben humor. Maar of ze ook smaak hebben?