Inderdaad, dat gebak is verdiend!
19 September 2021 - Audi A2 Club meets Audi Club Nederland!
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Klopt @TJT, jij hebt geen gebak 

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Blauwbaard
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Ben wat later
- kobus1978
- Audi A2 cluborganisatie
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Beste allemaal,
Dit keer heb ik me niet met de organisatie bemoeit, die eer is aan @HansJan dit keer.
Heb met Jan en alleman gepraat en jongens en meisjes, wat een leuke mensen waren er weer. Heb geen foto's gemaakt dus wacht ik op de plaatjes en bewegend materiaal van jullie, ben erg benieuwd. Wat een genot vandaag, was echt geweldig. Dank allemaal voor jullie komst en bijdrage aan deze enorm leuke dag.
Groetjes,
K
S
Dit keer heb ik me niet met de organisatie bemoeit, die eer is aan @HansJan dit keer.
Heb met Jan en alleman gepraat en jongens en meisjes, wat een leuke mensen waren er weer. Heb geen foto's gemaakt dus wacht ik op de plaatjes en bewegend materiaal van jullie, ben erg benieuwd. Wat een genot vandaag, was echt geweldig. Dank allemaal voor jullie komst en bijdrage aan deze enorm leuke dag.
Groetjes,
K

De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.