Je kunt mij weer spotten
Maar wel erg hard gereden. Tja zo gaat dat, heeft volgens mij wel pijn gedaan :oops: een half jaar zelf niet mogen rijden. Moet er niet aan denken
. Dus denk er aan ze kunnen overal staan en op de gekste tijden, ook s'nachts :evil: .
Succes
,
Sjors

Succes

Sjors
Grappig dat jullie gelijk aan de snelheid denken. Komt toch door de FSI denk ik. Het was overigens om gezondheidsredenen. Een half jaar is wel erg lang maar ik heb gelijk een inhaalslag gemaakt :lol: Ik ben vannacht om 0:00u gelijk in de auto gestapt. Heerlijk! Vandaag lekker aan het toeren geweest. Af en toe ook even lekker gescheurd :twisted: Nu maar hopen dat mijn rijbewijs niet ingevorderd wordt vanwege de snelheid!
[quote="j.hoeben1"]Maar wel erg hard gereden. Tja zo gaat dat, heeft volgens mij wel pijn gedaan :oops: een half jaar zelf niet mogen rijden. Moet er niet aan denken
. Dus denk er aan ze kunnen overal staan en op de gekste tijden, ook s'nachts :evil: .
Succes
,
Sjors[/quote]
Sorry, want dan heb ik voor mijn beurt gefiept :oops:. Hopelijk zijn de lichamelijke ongemakken dan nu verleden tijd. Veel plezier met het sturen in je A2 want ik geniet er nog iedere dag van.
Groetjes Sjors

Succes

Sjors[/quote]
Sorry, want dan heb ik voor mijn beurt gefiept :oops:. Hopelijk zijn de lichamelijke ongemakken dan nu verleden tijd. Veel plezier met het sturen in je A2 want ik geniet er nog iedere dag van.
Groetjes Sjors
- friese hengst
ook ik moet het vanaf 28 januari al op krukken doen.
dus moet ik me ook laten rijden door mijn vrouw.
valt niet mee om er naast te zitten. :cry: :cry:
dus moet ik me ook laten rijden door mijn vrouw.
valt niet mee om er naast te zitten. :cry: :cry: