Nep grijze Colour.Storm 1.4 AUA
- karolography
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Vind ik ook. Het is zo uniek als ze volledig in imola zijn gespoten. Dan nog een echte S-Line met veel opties. Was echt een pareltje. Al was hij wel enorm uitgewoond hoor, dat wel. Maar goed, daar zou ik mij wel raad mee weten.
Maar ja, sommige mensen leven niet vanuit het hart, maar vanuit hun portemonnee.

Maar ja, sommige mensen leven niet vanuit het hart, maar vanuit hun portemonnee.

- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
Er wordt in de advertentie van de Grijze en de Gele A2 met geen woord gerept dat het een Color Storm zou zijn.
Van de grijze alleen dat deze in de color storm kleur is uitgevoerd ...
Heb ik de advertentie niet goed gelezen, of is deze aangepast?
Van de grijze alleen dat deze in de color storm kleur is uitgevoerd ...
Heb ik de advertentie niet goed gelezen, of is deze aangepast?
- HansJan
- Moderator
Ik moet jullie helaas corrigeren. De non-CS gele A2's die in heel beperkte oplage zijn geproduceerd lijken wellicht op Imolagelb maar het is officieel Tukangelb 
Ontzettend jammer dat deze gele A2 is omgebouwd naar CS want origineel is hij in goede staat veel meer waard.

Ontzettend jammer dat deze gele A2 is omgebouwd naar CS want origineel is hij in goede staat veel meer waard.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
Wat is de kleurcode die bij Tukangelb hoort?
Ik kan de code niet in deze post : viewtopic.php?p=87560#p87560 terugvinden ...
Wat aanpassing betreft gaat het alleen om de spatbordranden en strips op de bumpers/flanken.
Als het is gewrapt, is het relatief eenvoudig weer ongedaan te maken.
De grote pech voor deze tweety A2 is dat het een diesel is ...
Ik kan de code niet in deze post : viewtopic.php?p=87560#p87560 terugvinden ...
Wat aanpassing betreft gaat het alleen om de spatbordranden en strips op de bumpers/flanken.
Als het is gewrapt, is het relatief eenvoudig weer ongedaan te maken.
De grote pech voor deze tweety A2 is dat het een diesel is ...
- HansJan
- Moderator
Het betreft een zogenaamde Sonderlackierung, dus geen kleur uit het standaard kleurenpalet.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- DED@2
- Audi A2 clublid
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Dat zal helaas ook de reden geweest zijn. Ik heb ook heel even getwijfeld. Was echt een mooie uitvoering. S-line velgen eronder en hij was af. Maar ik denk dat we hier allemaal weten dat de buitenkant is leuk, maar hoe is de technische staat van zo’n A2?
Audi A2 ATL ‘04 - Akoya Pimped
Audi A2 BBY ‘03 - Silver CS Pimped
Audi A2 BBY ‘03 - Kristallblau under construction
Audi A2 AUA ‘01 - Ebonyschwarz Pimped
Audi A2 BBY ‘03 - Silver CS Pimped
Audi A2 BBY ‘03 - Kristallblau under construction
Audi A2 AUA ‘01 - Ebonyschwarz Pimped
- karolography
- Audi A2 clublid
Mijn fout, ik dacht dat het de versie in imolageel was. Die was in ieder geval wel te krijgen op de A2, of Audi noemde het zelf ook niet juist (zie foto). Maar ik weet helemaal niet zeker of die waarover het hier gaat imolageel was, het kan ook een andere tint geel zijn, dus ik had het niet zo snel moeten roepen.
- Bijlagen
-
- D091D7BA-FC13-4663-B0D9-30E42C0CF11E.jpeg (3.39 MiB) 1329 keer bekeken

- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
Even gegoogled: Tukangelb : https://www.advancedpaints.co.uk/produc ... lb-ly1h9n/
Er blijkt wel een kleurcode te bestaan: LY1H,9N
Zo op de foto iets lichter/doffer dan Imolagelb.
Bij een eventuele proefrit voor de zekerheid een echte gele color Storm meenemen ...
Er blijkt wel een kleurcode te bestaan: LY1H,9N
Zo op de foto iets lichter/doffer dan Imolagelb.
Bij een eventuele proefrit voor de zekerheid een echte gele color Storm meenemen ...