Waar vind ik A2 sloopauto,s ?
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Wellicht een topic waar we in de toekomst veel aan kunnen hebben: sommige onderdelen zijn namelijk moeilijk te verkrijgen. Ik stel voor dat we de naam van de sloperij vermelden en de datum dat je daar was, kleur van de A2 en indien mogelijk of het gaat om een benzine of diesel uitvoering. zal de aftrap op mij nemen. Geen Marktplaats links, die kan ieder zelf ook wel vinden.
1. Heijnen Kaldenkerkerweg 485 Venlo 14-12-2021 1x zilver en 1x zwart, motor ??
1. Heijnen Kaldenkerkerweg 485 Venlo 14-12-2021 1x zilver en 1x zwart, motor ??
- DED@2
- Audi A2 clublid
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Goed initiatief!
. Ik ben dan ook we nieuwsgierig naar de kleur van het interieur. Er zijn er minimaal 4, dus mogelijk interessant om te weten.

Audi A2 ATL ‘04 - Akoya Pimped
Audi A2 BBY ‘03 - Silver CS Pimped
Audi A2 BBY ‘03 - Kristallblau under construction
Audi A2 AUA ‘01 - Ebonyschwarz Pimped
Audi A2 BBY ‘03 - Silver CS Pimped
Audi A2 BBY ‘03 - Kristallblau under construction
Audi A2 AUA ‘01 - Ebonyschwarz Pimped
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Ik zou aan dit lijstje nog datum binnenkomst op sticker van hun bijvoegen!
Als deze langer staan is er vaak heel veel geplukt of rotzooi over.
2 maanden terug een groene in Haarlem, gore stoelen dus kleur doet er niet meer toe.
Ook nog slijtplekken.
Ik kijk meestal eerst hoe lang ze er staan en vele zijn al kaal en in de
Shredder verdwenen als meeste eraf is.
Maar een foto binnen + buiten, zie je gelijk wat er af is en/of nog schadevrij is.
En wie gaat dan oude zooi van vorige kwartaal hier deleten omdat wrak weg is?
Anders krijg je mensen die online een foto vonden via Google van jaren terug die al jarenlang weg is.
Ik weet dat dit vaker voorkomt helaas.
Zelf bel ik sloperij en vraag of deze er nog is, en heeft U recente duidelijke foto?
Vooral de stoelen en zitting bestuurder is vaak erg " Gebruikt".
Als deze langer staan is er vaak heel veel geplukt of rotzooi over.
2 maanden terug een groene in Haarlem, gore stoelen dus kleur doet er niet meer toe.
Ook nog slijtplekken.
Ik kijk meestal eerst hoe lang ze er staan en vele zijn al kaal en in de
Shredder verdwenen als meeste eraf is.
Maar een foto binnen + buiten, zie je gelijk wat er af is en/of nog schadevrij is.
En wie gaat dan oude zooi van vorige kwartaal hier deleten omdat wrak weg is?
Anders krijg je mensen die online een foto vonden via Google van jaren terug die al jarenlang weg is.
Ik weet dat dit vaker voorkomt helaas.
Zelf bel ik sloperij en vraag of deze er nog is, en heeft U recente duidelijke foto?
Vooral de stoelen en zitting bestuurder is vaak erg " Gebruikt".
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Hallo allemaal,
Toch nog even een reactie van mij.
Mijn gehele Audi A2 onderdelenvoorraad, zijnde 3 vrachtwagens en 2 trailers vol en 2 sloop A2's heb ik vorige week overgedaan aan het toekomstig A2 Centrum Aalten. Zij bereiden een webshop voor. Zoek je eerder iets bel dan gerust met Klaas of Johan Luiten. tel. 0643223833.
Groet, Jan Eenink
Toch nog even een reactie van mij.
Mijn gehele Audi A2 onderdelenvoorraad, zijnde 3 vrachtwagens en 2 trailers vol en 2 sloop A2's heb ik vorige week overgedaan aan het toekomstig A2 Centrum Aalten. Zij bereiden een webshop voor. Zoek je eerder iets bel dan gerust met Klaas of Johan Luiten. tel. 0643223833.
Groet, Jan Eenink
- toutdroit
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Hoi Jan,
Jouw enthousiasme en liefde voor de A heeft me een A2 rijder gemaakt, nog heel hartelijk bedankt.
Hopelijk kan je hetzelfde enthousiasme aan je caravans kwijt
Jouw enthousiasme en liefde voor de A heeft me een A2 rijder gemaakt, nog heel hartelijk bedankt.

Hopelijk kan je hetzelfde enthousiasme aan je caravans kwijt

In Nederland: Audi A2 BBY 2005; heel erg sprintblauw
In Gabon: Was Musso sports 4x4 2006, nu Toyota Raf 4 hybrid inclusief owners manual van 220 paginas (help!) ; Korando 4x4 2005
In Gabon: Was Musso sports 4x4 2006, nu Toyota Raf 4 hybrid inclusief owners manual van 220 paginas (help!) ; Korando 4x4 2005