Wie heb jij gespot!? (Kenteken(s) onherkenbaar maken)
- Peter_Maathuis
- Moderator
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Goed ruiken bij de tankdop? Roet in de uitlaat?
De toerenteller (ok, die zit niet buiten maar je kunt hem wel zien van buitenaf) toont de brandstof: diesel tot 6000 tpm en benzine tot 8000 tpm.
De toerenteller (ok, die zit niet buiten maar je kunt hem wel zien van buitenaf) toont de brandstof: diesel tot 6000 tpm en benzine tot 8000 tpm.
-
- Audi A2 clublid
Ik kom echt zelden een A2 tegen in deze omgeving (EIndhoven, en de rest van Brabant). Het aanbod lijkt ook meer geconcentreerd in het noordelijk deel van Nederland, tenminste, vanuit mijn perspectief...
Maar vraagje; wordt er gezwaaid of geseind naar een ander? Mocht ik ooit eens een soortgenoot tegenkomen
Maar vraagje; wordt er gezwaaid of geseind naar een ander? Mocht ik ooit eens een soortgenoot tegenkomen

Laatst gewijzigd door Adrie-1 op 10 dec 2021, 21:36, 1 keer totaal gewijzigd.
- Paulus
- Audi A2 clublid
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Zwaaien heeft weinig zin....de meeste A2's die je tegenkomt zijn van mensen buiten het forum en die weinig bewustzijn hebben van hoe bijzonder onze oogappels zijn. Ik ben in vijf jaar tijd slechts één keer een ander forumlid tegengekomen. Als ik naast een andere A2 sta, kijkt men vrijwel nooit naar mijn opvallende CS in geel....

- Peter_Maathuis
- Moderator
In Eindhoven weet ik niet, maar in Valkenswaard (10 km zuidelijker) weet ik zeker 7 A2's te staan en zie ze regelmatig rijden (ok, zelf heb ik er 2, dat helptAdrie-1 schreef: ↑10 dec 2021, 21:23Ik kom echt zelden een A2 tegen in deze omgeving (EIndhoven, en de rest van Brabant). Het aanbod lijkt ook meer geconcentreerd in het noordelijk deel van Nederland, tenminste, vanuit mijn perspectief...
Maar vraagje; wordt er gezwaaid of geseind naar een ander? Mocht ik ooit eens een soortgenoot tegenkomen![]()

- chipsoer
- Audi A2 clublid
In mijn woonplaats ben ik de enige met een A2, maar ik zit beroepsmatig in en rond Venlo, en daar weet ik er ook 5 te staan, maar mijns inzien geen liefhebbers, van 2 ontbreken 1 of zelfs meerdere afdekdopjes van de dorpel.
-
- Audi A2 clublid
Ah, een afdekdopje van een dorpel zoek ik ook nog! (1 stuks)
Hier in de buurt (Son) weet ik er twee te staan, van één eigenaar, maar ik zie ze nooit rijden. Misschien kan die wel een afdekdopje missen
Vorige maand 1 zien rijden, maar dat was dan wel een papaya :insertjubelendesmily:
Hier in de buurt (Son) weet ik er twee te staan, van één eigenaar, maar ik zie ze nooit rijden. Misschien kan die wel een afdekdopje missen

Vorige maand 1 zien rijden, maar dat was dan wel een papaya :insertjubelendesmily:
- Hans.D
Vandaag was ik bij mijn schoonzoon en dochter met de a2 .
Zij hebben er ook een .
Maar een hofje stond er ook een .
Een zilverkleurige a2
Het was in de Donken in Apeldoorn.
Toevallig iemand van hier ?
Duckman?
Zij hebben er ook een .
Maar een hofje stond er ook een .
Een zilverkleurige a2
Het was in de Donken in Apeldoorn.
Toevallig iemand van hier ?
Duckman?
- Florian
- Audi A2 clublid
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Gisteren, zondag, reed ik rond 12:20 uur in mijn blauwe colourstorm op de A50 richting het zuiden.
Vlak na de Waalbrug zag ik op de rechter rijstrook een zilveren A2, met een dame achter het stuur. Net toen ik dacht ‘hee, een andere A2’, zag ik direct daarvoor ook nog een rode A2 colourstorm. Er zat een man achter het stuur en het kenteken begon met een ‘J’.
Mensen van het forum?
Vlak na de Waalbrug zag ik op de rechter rijstrook een zilveren A2, met een dame achter het stuur. Net toen ik dacht ‘hee, een andere A2’, zag ik direct daarvoor ook nog een rode A2 colourstorm. Er zat een man achter het stuur en het kenteken begon met een ‘J’.
Mensen van het forum?