Elke Duitser kan gewoon deze op zijn naam zetten en we hebben zelfs hier enkele Duitse leden!
Hans Jan vermoedelijk daar nog familie en uitlenen aan jou mag!
Met Duitse registratie naar NL rijden is legaal op die manier.
Aanhanger + zware auto ervoor is ook niet gratis....
Maar in "geleende" auto van een Duitser rijden is toegestaan als RDW zo traag is.
Zodra NL kenteken binnen is mag de Duitser de Verzekering + rest stoppen.
Ook is mijn Dieplader met Dafje ervoor niet gratis... ik weet het verbruik van deze...
Wegens misbruik en niet verhaalbare boetes op Export kentekens zijn Duitsers gestopt met deze service....
Vele gingen met ruim 200 km/h langs werkzaamheden en zo...
en die waren niet te achterhalen of zeer moeilijk.
Net als vele verzekeraars weigerden, en jou SQ5 is ook niet bepaald trage Trabi.
Maar ook eenmaal hier als je deze opgehaald hebt?
Je mag dan niet er in rijden en op 1 dags kenteken naar keuring maar heb je eigen grond waar deze veilig en verzekerd kan staan?
De Afstand Uithuizen/Arnhem is ook flinke rit en mijn schuur is wel droog en ruimte zat, maar niet verzekerbaar of extreem duur!
De voorraad A2's in vaak slooptoestand + reeds herstelde met nog vele andere erbij is ook niet te verzekeren.
Plaatselijk tussenpersoon had het over ruim €40.000,- per jaar of meer!
Voor Noord Duitsland kan nog, achter Iveco Daily Camper met 3 asser maar ik ga geen vele km rijden....tot Hamburg weet ik redelijk de weg, maar of een garage zomaar een verkochte SQ5 gaat meegeven aan gestoorde Eekhoorn?
In Nederland zijn deze als je ze al kunt vinden ook vaak flink duurdere dan in Duitsland zelf en 2 maanden wachten is heel normaal.
En als je wilde klagen?
Hoe lang is de levertijd van een Mercedes?
De foute dubieuze hebben het voor ons helaas verpest!
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...