Dank je voor je tips! Inderdaad zit aan een kant het al los dus wordt snel kijken of ik dat kan vervangen
Ik vond de kleur ook enorm mooi. Ik zal ook gauw wat plaatjes laten zien van mijn nieuwe sloffen :-) Smmige vinden mijn velgen te donker.....steekt niet af...Dat zei iemand met een zilverkleurige auto met standaard velgen :-) Je raadt mijn antwoord vast wel hahaha. Wie de bal kaatst :-) ik heb zeker interesse n gezamelijke inkoop. De rvs schroeven zijn deze trouwens gewoon bij een doe het zelf zaak kopen of is daar ook een adres voor?
Ik zal eens kijken ook naar de kitjes voor de schakelaars . Superhandige tips!
Sorry voor late antwoord maar na 5 weken vakantie weer begonnen met werken en dat valt echt niet mee :-)
Annette
Warm welkom hier, voor zover ik weet de tweede dame. Altijd goed! Zo te horen een echte A2 fanaat dus we kunnen jouw op de volgende meeting vast verwachten! :-D
Ik zal de specs later invoeren zover ik ze kan achterhalen . In ieder geval kan hij hard :-) en is mijn rechtervoet het ook erg eens met temperament van de auto :-)
Annette
Jammer van de schade zeg, een A2 is toch al snel total loss. Heel fijn dat hij toch rijdend is gehouden. We zijn gek op plaatjes hier, kom maar op! :-D Kan je nog iets meer vertellen over de A2 en zijn samenstelling? Hoeveel kilometers staan er op de klok en hoe wordt de auto gebruikt? Fraaie kleur, dat zeker.
Ik zie dat je heel dicht bij onze schade-expert @pocoloco woont, je weet maar nooit waar dat goed voor is ;-)
Een aantal zinvolle tips:
- de schroeven van de kentekenplaatverlichting zijn erg roestgevoelig. Eenmaal doorgerot breken de koppen af en kan de verlichting niet meer hersteld worden, gevolg APK afkeur. Vervangen door RVS varianten is raadzaam maar ook gelijk weer een risico, als de koppen afbreken dan ben je verder van huis. Misschien bewaren voor de volgende meeting ;-)
- handige accessoire is de comfortmodule knipperlicht. Een keer tikken is drie keer knipperen. Ik verzorg bij tijd en wijlen de gezamenlijke inkoop. Interesse? Kosten zijn €4 en inbouw kunnen we ook tijdens de meeting verzorgen. :-D
- voor de lichtschakelaar en airco zijn reparatiekitjes op eBay beschikbaar
Veel plezier hier en succes met de vervolgprojecten!