Enigste optie die ik nog wil hebben zijn de s line velgen !!

Ons forumgenoot De Vlieger heeft ze toevallig net te koop staan

te-koop-set-17-s-line-velgen-inclusief-banden-395-t2613.html
Het zijn 17 inch velgen en persoonlijk vind ik de A2 dan erg stug worden.
De Style 6-arm (16 inch) die je er nu op hebt zitten vind ik na de S-line velgen het mooist.
Deze velgen geven dus veel meer rijcomfort dan de 17 inch in verband met de lage wang van de band.
Maar goed nogmaals, dat is persoonlijk.
Verder mooie auto om te zien.
Inderdaad er zijn negatieve verhalen geschreven over de verkoper, maar dat hoeft natuurlijk niet voor al zijn auto's te gelden.
Het onderhoudsboekje zit erbij, maar er zijn verhalen dat verkopende partijen deze later bij auto's hebben toegevoegd.
Het is belangrijk voor een onderhoudsboekje dat je zeker weet dat de sticker (geboortekaartje van de auto) op de eerste bladzijde er niet later is ingeplakt.
Verder moet de hele historie van de auto er in staan en moet handgeschreven teksten met verschillende pennen en handschriften opgeschreven zijn.
Ook moet de inkt van de eerste service er ouder uit zien dan die van de laatste service.
Tip:
Wanneer de A2 voornamelijk Audi-dealer onderhouden is geweest kan een forum-lid aan de hand van het chassisnummer zien of de historie die jij hebt klopt.
Ik denk dat bedoelde forum-lid jou wel een PB wil sturen hierover.
Als opties heeft jou A2 o.a.:
- mistlampen (te zien op foto MP)
- 4 elektrische ramen (te zien op foto MP)
- airbags zij achter (volgens Welling) Dit is een zeldzame optie!
- spiegels verwarmd (volgens Welling) Deze optie heet het "winterpakket" en daarmee heb je ook verwarmde ruitensproeivloeistof.
Verder heeft de A2 volgens Welling ook nog een achterklep met raam :lol: :lol: Een erg bijzondere optie!