Ook nieuw hier

Stel hier jezelf en je A2 voor.
Bimotacorse

22 sep 2014, 01:54 0 x

Dank voor de reactie's, wat antwoorden op de vragen:

- wieldoppen zitten niet bij de originele velgen....al staat de auto nu op hele leuke mini lichtmetalen velgen ( tenminste ik vindt ze mini vergeleken met normale lichtmetalen velgen maar dit ligt natuurlijk puur aan het type wielen wat er onder dit lichtgewicht autootje zit).

-cruise control zit er al op :D :D heeeerlijk!!

-qua verlichting heb ik tot nu toe interieur en stadsverlichting aangepakt ( ...verder zit ik inderdaad te kijken naar cree led lampen en achter moet alles nog...maar wil,wel alles canbus proof hebben aangezien ik geen fan ben van weerstandjes solderen en dergelijke.

- de randjes onder de mistlichten zijn chromen strips...zijn overigens door de vorige eigenaar geplakt en het interieur is ook opgeleukt. ( inclusief bluemotion sticker en S-line....ik weet natuurlijk ook dat de A2 3 L niet in S-line is uitgebracht....toch ga ik me best doen hem S-line waardig te maken dus als het niet erg is laat ik dit lekker staan bij mijn instellingen ;) ).

- En speciale dank aan Jos (JB Autoservice) uit Dieverbrug voor het mogelijk maken en afleveren van deze keurige bolide!!
Bimotacorse

22 sep 2014, 22:04 0 x

Foto met de LMV

Afbeelding
Bimotacorse

22 sep 2014, 22:07 0 x

Net de radio ingebouwd
Afbeelding
HansJan
Moderator
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

23 sep 2014, 12:33 0 x

Alsnog van harte welkom op dit forum met je bijzondere versie van de 3L. S-Line, BlueMotion, misschien de VAG term Highline ook maar even misbruiken voor alle chromen details :mrgreen:

S-Line waardig maken zal een lastige opgave worden. het begint met het 3-spaaks sportstuur die in jouw interieurkleur niet/moeilijk te vinden is, evenals bijbehorende ronde pookknop die niet zal passen. Dan zijn er nog de S-Line sportstoelen met alcantara/leer, zwarte hemel, titanium randen rondom de klokkenwinkel, S-Line 17 inch velgen met steek 5x100, een door Quattro ontwikkeld snoeihard sportonderstel, etc. Opties die je allemaal kon kiezen op de andere motorvarianten.

Maar laat mij jouw plezier zeker niet ontnemen, we zijn benieuwd hoever je komt! :D

Succes en heel veel plezier met dit zuinigheidswonder!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Audi_gekkie

24 sep 2014, 00:06 0 x

[quote="Bimotacorse"]Net de radio ingebouwd[/quote]

:mrgreen: Zelfs op je Parrot gebruik je je nickname.

Wat heb je op je rechter bekerhouder en wat voor materiaal zit er rondom je radio, climate control en opbergvakje?
Bimotacorse

14 dec 2014, 20:16 0 x

Late reactie maar goed...rechter bekerhouder gaat niet goed open dus heeft de vorige eigenaar hier een chromen knopje opgezet. Verder is ie druk geweest met chromen sierstrips en aluminiumkleurig plakfolie...heb ondertussen andere lichtmetalen velgen aangeschaft en de planning is om in 2015 een ander veerpakket eronder te laten zetten bij JB Autoservice i.v.m. Wegligging van de 3L
Foto's volgen uiteraard :-)
Plaats reactie