Ik denk ook dat de bodemplaat een behoorlijk verschil op je verbruik zal zijn ik ga dit binnenkort testen .AudiFanSedert1971 schreef:
Neem aan indien je bodem nog hebt liggen deze toch als mal kan dienen de gaten overbrengt op de nieuwe steviger bodem plaat ?<br id="null">Dan zou deze plaat goed moeten pasklaar te maken zijn.<br id="null"><br id="null">Maar aangezien mijn bodemplaat nog intakt is, wel wat schaafplekjes heeft laat ik het zo.<br id="null"><br id="null">ik vraag mij af:<br id="null">Maar doordat deze immitatie bodemplaat zo stevig is, gaat hij op den duur na vele keren de/gemonteerd wordt hierdoor dan niet eerder breken?<br id="null"><br id="null">Mede op den duur door veroudering gaat knakken of inscheuren?<br id="null"><br id="null">Het is beter dan niets zeg ik maar, een bodemplaat zorgt er voor dat motorblok ,en alles wat er boven deze bodemplaat of onder de motorkap zit beschermd van vuil en opspattend water etc.<br id="null"><br id="null"><br id="null">Rolf<br id="null">Almere<br id="null"><br id="null"><br id="null"><br id="null">
ik verwacht toch wel 0,3 liter op 100 minimaal.