Helaas was eekhoorntje z'n set niet meer te redden, dus de duitse set met 5-zits is onderweg

(met grote dank voor de tip Peter!!)
Achterbank zal wel niks worden om die te monteren (Romulus was destijds vrij stellig...), maar dan heb ik alvast een set erg nette voorstoelen. Zo vaak kom je dit denk ik niet tegen en zo duur was de set niet.
Nwe schijven en blokken zijn inmiddels aangekomen, dus dat ga ik komende week ff doen (heb nog vakantie

)
Ondertussen even onder de auto gedoken en ik denk dat dit de originele nog zijn...
Vooraan zien de veerpoten zelf er ook nogal (erg) roestig uit en is de afschermhoes iig aan 1 kant kapot (sluit niet meer aan). Eea zal nog wel 'werken', maar erg stabiel voelde de wegligging nu ook weer niet aan en verig sloeg best redelijk snel door op ook kleine verkeersdrempels..
Nu kwam ik 'vroeger' al goede verhalen tegen over Bilstein B4 en Koni FSD. Denk toch eerder FSD (niet goudkleurig, de nwe uitvoering?), event, icm met een kleine verlaging (ben er dan toch onder). Ik hou wel van een iets lagere auto, iets stuggere vering en betere wegligging.
Tips waar zoiets het gunstigste aan te schaffen is tegenwoordig?