kobus1978 schreef: ↑07 sep 2019, 23:07
@eekhoorntje ,
Dank voor je advies

, zou je alleen willen vragen de wat minder relevante informatie achterwegen te laten! Dan wordt het allemaal wat duidelijker.
B.V.D.
@Spits ,
Lijkt mij ook dat er geen verschil zit tussen een benzine en een diesel in deze, ga het uitproberen en vertel mijn bevindingen later.
Mocht de aandrijfas er toch uit moeten, kan je het borgmiddel bij elke goed automaterialenzaak halen?
En, eh
@Spits : THX voor de
Met vriendelijke groet,
K

S
Hej Koos,
Heb zelf borgmiddel van 't werk geleend, Loctite 263.
Staat me iets bij dat er Loctite 275 gebruikt wordt bij de dealert..... Maar pin me er niet op vast.
Automateriaal zaken zullen het ook best wel hebben, maar misschien is online bestellen voordeliger.
Of misschien bij een bouwmarkt, daar is het assortiment ook aardig gegroeid.
Het is zaak dat de speling tussen de splines van je homokineet/naaf opgevuld en speling vrij zijn, dus een ander (merk) borgmiddel met hoge breeksterkte zou mij inziens ook voldoen.
Maar goed, zoals ik al zei; ik denk dat je het voor elkaar kan krijgen zonder de aandrijfas eruit te halen, heb je ook geen borgmiddel nodig.
Wel met beleid je fusee stuk bewegen, anders schiet je homokineet van je as af (zit geborgd met een springveer, en is wel weer terug te plaatsen, maar dus extra werk).
Niet bang worden Koos, de linkerkant is je ook gelukt, dus je hebt al ervaring

, en ik weet zeker dat je rechts ook voor elkaar gaat krijgen.
Go get them Tijger!
ATL | PTW 6-bak | SMF Conversie | Weitec Schroefset | A8 D2 Winterfelgen | Seat Adagio/Concert II+ Radio.